This Is Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu This Is Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

This Is Cairns

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

18 Mei 2012 | Australië, Cairns

G'day!
De reis gaat weer verder. Van The Whitsundays voor een paar dagen naar Mission Beach om vervolgens zo snel mogelijk naar Cairns te gaan! Ik moest zo snel mogelijk naar een stad.
Waarom? Al vanaf eind april ben ik al aan het wachten. Sterker nog, ik wacht al 5 jaar. Nog sterker, ik wacht nog langer!

Toen ik in Cairns was aangekomen begon ik te stuiteren, te springen, te rennen, tegen muren op te springen. Ik ging niet naar de zee, niet naar de lagoon.....maar naar een bioscoop! Ik leek wel weer een jochie van 10 jaar oud die eindelijk 'Earth's Mightiest Heroes' & jeugdhelden van vroeger op het witte doek ging zien! Mijn medereisgenoten moesten me af en toe in bedwang houden, want ik was niet te houden. I'm talking about 'The Avengers'! En wat was het vet. 2 1/2 uur lang beuken, vliegen, lachen, SMASH, combo's.....noem het maar op! Het was het wachten waard! (Timmeh! Hij is inderdaad Awesome!)

Terug naar de Knoes van 26 jaar oud. Cairns rockt....en hoe! Het lijkt hier wel 1 grote reunie van de afgelopen 5 maanden. De hier aanwezige lagoon lijkt wel een groot zigeunerkamp overdag en dat is gewoon retegezellig. Ook heb ik nieuwe & leuke lui leren kennen. Zelfs mensen uit Delft leer ik hier kennen (Ja Sjakie, ook hier: 'Delft? DELFT!').
Het uitgaansleven in Cairns, werd dus aardig druk bezocht. Met elke avond een groepje van ongeveer 10 man, wordt het uitgaansleven van Cairns beproefd. En 2 avonden sprongen er gewoon uit: De mexican-avond en afgelopen woensdag. Wat was het retegezellig en wat was het epic. Zie hier een paar steekwoorden: Bier, Mexican, vrouwen, Stiek (ipv Steak), Lagoon, Little Lion Man, Fietstaxi, Bouncers, Jugs, Uitsmijters, '1 voor allen, allen voor 1', Voetjes van de vloer, ASSEMBLE! & 'This is Cairns'! Het was Epic.

De aankomende week verblijf ik nog hier in Cairns. De meeste van onze groep blijven hier ook nog minimaal een week, dus we kunnen weer een aardige week verwachten......
Oja, om toch nog maar als 10-jarige nog 1 ding te zeggen: Thuis ruil ik mijn wapenstok in voor een hamer!

X

KnoesThor

  • 18 Mei 2012 - 11:17

    Rob Bleijenberg:

    Hé vette kerel! Je verhaal is echt super vet en ik kan het beamen! Wat een mooie tijd hier! Ik hoop dat je nog veel mooie avonturen mag beleven hier!

    Cheers mate!

    Rob

  • 18 Mei 2012 - 11:29

    Niels:

    Pik!

    Wat je zegt, Cairns is Epic!
    De komende 2 weken ga ik samen met jou nog wat brabantse nachten beleven!
    Je bent een topgozer! En ik ga je opzoeken in Den Haag. Samen Stiekie eten! ;-)
    Nu eerst nog een aantal mooie legendarische avonden met de boys beleven!

  • 18 Mei 2012 - 11:29

    Niels:

    Pik!

    Wat je zegt, Cairns is Epic!
    De komende 2 weken ga ik samen met jou nog wat brabantse nachten beleven!
    Je bent een topgozer! En ik ga je opzoeken in Den Haag. Samen Stiekie eten! ;-)
    Nu eerst nog een aantal mooie legendarische avonden met de boys beleven!

  • 18 Mei 2012 - 11:37

    Bas Karis:

    Ouwe rots,
    Hoe vaak maak je dat nou mee? Aan de andere kant van de wereld helemaal los gaan met een paar gestoorde Dutchies? In een woord samengevat: genieten. De komende 2 weken gaan we nog van alles meemaken en ik kijk er dan ook erg naar uit om weer flink te gaan stappen. In Nl meeten we elkaar wel weer in Den Haag of Adam waar we deze gestoorde reeks van stories kunnen voortzetten!

  • 21 Mei 2012 - 20:34

    Sjaak:

    Delft delft delft delft sjaak is trots..

  • 21 Mei 2012 - 20:45

    Sjaak:

    Op deze foto's wachte ik nu al heel je reis ouwe!!!!!

  • 22 Mei 2012 - 08:29

    Timmeh:

    Marcel!

    Cairns is cool!
    Ben je al in the legendarische "Woolshed" geweest? Ongetwijfeld ;)

    Echt wat voor jou om als een klein kind je te verheugen op The Avengers. Ik moet zeggen dat ik praktisch hetzelfde heb gedaan haha :)

    De foto's zien er goed uit, eindelijk een beetje kleur op je gezicht, zal vast door de vitamines komen!
    Hier gaat het zonnetje deze week ook weer schijnen, kijken of je een beetje in kunnen halen wanneer je weer terug bent.

    Voor nu: geniet en zet Cairns op z'n kop!

    Take care my friend!

    Tim & Michelle

  • 22 Mei 2012 - 16:05

    Dirolfo:

    Weet je cker dat foto 3 niet strafbaar is... hahaha

  • 23 Mei 2012 - 20:27

    Ma En Pa:

    Hallo Marcel, wij zijn weer terug uit Turkije, heerlijk weer gehad en het was heel gezellig. Zo tezien heb jij het ook nog steeds naar je zin, volgens ons is het weer een leuke groep aan de foto's te zien, we zien weer uit naar je volgende reisverslag. Gr Ma, Pa en paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Marcel

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 46813

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 01 Juni 2015

Americana

08 Januari 2012 - 02 Juli 2012

The Far Side of the World

Landen bezocht: