The Rising - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu The Rising - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

The Rising

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

26 Juni 2012 | Australië, Sydney

G'day!

Vanuit Woolloomoolloo Sydney, Australia, de allerlaatste blog van mijn reis.

De afgelopen weken heb ik samen met Mart (Noosa Legend) in Indonesia gesurft! Ondanks de 'oranjetragedie' en 't feit dat Mart na 1 dag surfen al bij de dokter moest komen voor 4 hechtingen in z'n wenkbrauw, waren 't fantastische weken! Martje, Wies, Emma, Pia & Jochim: Thanx!

Net als in m'n vorige blog heb ik niet zoveel te melden. Je gaat wel terugdenken aan 't afgelopen half jaar & aan alle mooie, grappige, coole & super momenten: Van Sydney tot surfcamp, van Byron Bay tot de fantastische cowboyweek, van het prachtige Nieuw-Zeelandse landschap tot surfen en gek doen in 'my' Noosa, van Fraser naar The Whitsundays & van het knotsgekke Cairns naar surfen onder de horizon in Indonesia!

Maar het allermooiste is nog dat ik fantastische vrienden er van heb overgehouden en dat ik ze nog zeker ga tegenkomen in NL. Zoals Bruce Springsteen in z'n nummer 'The Rising' ook toezingt:

'A dream of life comes to me
Like a catfish dancin' on the end of the line'

En daar ben ik nu ook, 'on the end of the line'. Het is allemaal zo mooi geweest! Klaar om weer terug naar de lage landen te gaan. Zie jullie weer in NL!

Cheers,

X

Knoes

  • 27 Juni 2012 - 17:45

    Ma En Pa:

    Hallo Marcel, is de aankomsttijd ma. op Schiphol nog steeds 9.00u? Als er veranderingen optreden, horen we het wel! Je zou toch nog even bellen.

    Gr ook van Paul

  • 27 Juni 2012 - 19:02

    Paulie:

    Goed dat je weer terug komt goos! Deze ervaring zal je nooit meer vergeten. Top dat je het hebt gedaan.

  • 28 Juni 2012 - 10:27

    HM&R Ranonkel 381:

    Hey mate,

    Have a safe journey. C ya

  • 28 Juni 2012 - 12:44

    Jenny:

    Mars :)

    Goeie reis terug, en wij zien elkaar vast wel weer eens in het mooie Nederland! Trouwens heb nog een foto van jou gespot op Facebook van een vriendinnetje die in Bali woont met het EK Ned-Den! Ongelofelijk hoe klein het wereldje blijft! Ik stuur hem binnekort wel ff via de mail, ook de rest van de foto's!

    xx Jen

  • 29 Juni 2012 - 13:41

    Yvonne Jongejan:

    Hoi Marcel ik wou je nog even een een goede terug toe reis wenzen. Ik hoop je gauw te zien op je moeders verjaardag. Liefs van Yvonne.

  • 10 Juli 2012 - 10:49

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 10 Juli 2012 - 18:46

    Bassum:

    Kerel! You're back! you are f*****g back! Hoe gaat het kerel? Heb je nog genoten van je laatste weken in Bali? Is al weer te lang geleden dat ik iedereen uit Aussie heb gesproken. Laten we snel een datum uitpikken voor een vette, epische, heldenrenunie. See ya bad cop.

  • 04 September 2012 - 04:01

    Kees Sheryl Taal:

    HELLO

  • 09 November 2012 - 10:14

    Kees :

    hi

  • 26 December 2013 - 11:36

    Hi Marcel :

    Hi Marcel,

    Its Sofie from Wales/ Cardiff. I hope you had good time on Sunday the 22nd. I can see you doing a lot of travelling!! good fun.

    Speak to you soon :)

    Sofie Farrell x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Marcel

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1669
Totaal aantal bezoekers 46824

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 01 Juni 2015

Americana

08 Januari 2012 - 02 Juli 2012

The Far Side of the World

Landen bezocht: