Here Comes The End - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu Here Comes The End - Reisverslag uit Cairns, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

Here Comes The End

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

31 Mei 2012 | Australië, Cairns

G'day!

De reis is in z'n laatste fase belandt. Het waren mooie weken hier in het geweldige Cairns.

Ondanks dat het slecht weer was (jaja, regen, regen en nog eens regen), was het super. Met een leuke groep werd Cairns, voor mij persoonlijk, tof afgesloten!

Lachen, gieren & brullen was het wel de afgelopen week. Van de Brabantse humor van Niels en de heldendaden van 'Bassum', tot het gek maken van Koreanen & de lange nachten in het nachtleven van Cairns!

Maar zoals jullie misschien wel merken, houden de trips op, dus ik heb ook geen verhalen meer om over te schrijven. Dus dit is de enerlaatste blog van m'n trip. Met wat gasten uit Noosa heb ik afgesproken om te gaan surfen in Indonesia. Ik mis het surfen. Vanaf Agnes Water kon ik niet meer surfen en ik miste het gevoel: lekker op je plankje in het water, nergens aan denken, alleen ik, het water en de golven.

De laatste week in Sydney komt mijn laatste blog. You'll here me!

Here Comes The End.......

• 31 Mei 2012 - 10:37

CObus !!!:

Blijkt maar weer dat Time echt Flighs When You Have Fun, en dat heb je gehad en nog steeds. Blijf nog effe genieten want het zal zeer doen straks. Gaaf man en ook weer fijn je terug te zien en je verhalen te horen. (niet alleen lezen) Ga je leeg surfen en tot later !!!

• 31 Mei 2012 - 17:40

Wil Mooiman:

Ha die Marcel, aan alles komt een eind........maar je kan nog een hele maand genieten en feesten, dus neem het er nog lekker van!!! Ik hoop je over een maand gezond en wel te mogen zien. Groetjes van Ger en Dennis en een dikke kus van "oma" Wil, ja, je leest het goed, Wendy is zwanger en begin november wordt er, hebben we vanmiddag te horen gekregen, een jongetje geboren.

veel liefs, xxx

• 31 Mei 2012 - 20:15

Naatjeeeeeeeeeeeeeh:

Ah.... jammer...

• 01 Juni 2012 - 08:29

Jenny:

Hey Mars!

Leuk om je nog even gezien te hebben in Cairns! Geniet van je laatste bestemming! :D Maar dat komt vast wel goed!

Ik ben onverwachts zaterdagochtend vetrokken, had 2 gasten ontmoet die een campervan hadden en die zaterdagochtend al weg wilden! Ben nu aan het roadtrippen! Helemaal fantastisch! Van Cairns naar Sydney! Hopelijk is daar een baantje te vinden ;)!

Good travels, en doe Bali de groetjes van me ;)
    En we spreken elkaar wel weer in Nederland!

Liefs

• 02 Juni 2012 - 20:26

Ma En Pa:

Hallo Marcel, we proberen je al twee dagen te bellen, maar je hoort steeds 'dit nummer is niet bereikbaar'. Mail nog even je nummer door! De reis gaat nu opschieten, geniet nog even van je rust, voor je het weet ben je weer thuis. Veel liefs, ook van Paul

• 07 Juni 2012 - 15:16

Spaans:

Koop alvast zaalvoetbalschoenen daar Mars, is goedkoper denk ik, je wordt namelijk verwacht volgend seizoen!

Geniet nog ff! Zie je snel!

• 07 Juni 2012 - 22:12

Het Buurmannetje:

Hee Knoesie,... gaat aardig opschieten hé? Voor je het weet baalt heel crimineel Nederland weer van jouw aanwezigheid,... hihihi,... boefies vangen!!!! Morgen met de meiden spelen op de voetbalclub van je vader en moeder,... ga je het weer missen hé? En dinsdag terwijl jij daar staat te surfen hier de klassieker Nederland-Duitsland,... kom maar gauw terug man. Hahaha,.... grapje,... enjoy man!!! Top reisverslag,... heb met plezier je verhalen gelezen. Zie je over een paar weken wel weer!!! Greetzzzz,... Wicky.

• 08 Juni 2012 - 21:42

Verlate Sjaak:

Kaka wat ben ik laat... Vergeet je niet even te voetballen op t strand ;)

• 09 Juni 2012 - 11:44

Timmeh:

Marcel!

Time flies jongen, bijna is er een einde aan je mooie reis. Je verhalen hebben we in ieder geval met veel plezier gelezen!

Geniet nog van het surfen, vandaag begint de eerste wedstrijd van Nederland voor het EK tegen Denemarken. Ik hoop dat je daar nog het een en ander van mee krijgt in Indonesie.

Geniet nog even, voordat je het weet, ben je weer hard voor weinig aan het werk!

Tim & Michelle

• 13 Juni 2012 - 18:41

Ma En Pa:

Hallo Marcel, heb je het helemaal naar je zin op Bali? Wij hopen dat alles goed met je gaat? Lekker veel surfen en genieten nu het nog kan! Wij kijken nu ook wel uit naar je thuiskomst! Wij hopen dat je ook de westrijd van Oranje tegen Duitsland kan volgen! Winnen we dan hebben we nog een kans, verliezen we dan wordt heel moeilijk! Als je de kans hebt, bel ons dan weer een keertje. Gr ook van Paul