Landing In Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu Landing In Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

Landing In Auckland

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

03 Maart 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

G'day!

De laatste dagen in Brisbane waren top! Behalve dinsdag op woensdag. Na helemaal sicker de kroeg uit te zijn gelopen, liep ik richting mijn kamer (morgen koalatrip) en deed mijn ogen dicht....voor 10 min. Ineens werd ik wakker door 1 of ander 'zaag' geluid en klagende buitenlanders. Mijn oren gingen wat wijder open staan en het 'zaag' geluid was gewoon niet te harden. Een Canadees uit mijn kamer deed het licht aan en toen wisten we wat het was: Een snurkende Koreaan! T-E-R-I-N-G! Wat kon die gozer snurken! Onmenselijk gewoon, hij moest gewoon een soort van 'uitgeschakeld' worden! Vervolgens hebben we 'm geprobeerd wakker te maken, wat bijna niet lukte. Vervolgens gooide ik nog een paar plastic 'Livestrong' achtige bandjes richting z'n harses, maar zelfs dat hielp niet. Ineens tikte de Canadees een paar keer op z'n gezicht en hij was wakker! Hij beloofde niet meer te snurken en anders te liggen....NOT! Ik heb iemand nog nooit zo hard horen snurken. Ik heb die nacht dus ook maar een kleine 2 uur geslapen. Wat een geluid!

De volgende dag ging ik brak, in het bijzijn van Jenny, richting 'Koala Pine', het koalapark waar ik in m'n vorige blog over had geschreven. Via de rivier, die door Brisbane stroomt, zijn we met een boot richting het park gegaan welke het best omschreven kan worden als het kleine broertje van The Australian Zoo. Een leuke dag!

Donderdag was mijn laatste dag in Brisbane. Bobby, Bouke & Remi, waar ik in Sydney mee ben opgetrokken, besloot ik te bellen. Zij zouden immers ook rond begin maart richting New-Zealand gaan. Wat bleek: Ze waren ook in Brisbane! Dat werd dus in de middag bieren en verhalen uitwisselen! Wat opvalt is dat iedereen weer andere verhalen en avonturen heeft beleeft. Awesome.

In de avond gingen we naar de Down Under Bar om een samenvatting van Oranje tegen Engeland te kijken en wat te eten. Wat bleek: Er was een Nederlandse borrel aan de gang! We werden aangesproken en ze vroegen of wij ook kwamen. Awesome. We kregen gelijk een polsbandje om (Goedkoper Bier!) en wat snacks: Beter! Ook Jenny kwam nog langs en we eindigden met de Nederlandse Crew in de Down Under Bar! Dak ging eraf! Ik kreeg ook nog een uitndodiging om Koninginnedag 2012 te vieren in de Down Under Bar: Dezelfde Nederlandse locals vieren 2 dagen eerder dan in NL Koninginnedag. De Down Under Bar wordt dan afgehuurd en er worden ongeveer 400 Nederlanders verwacht! Awesome, dat wordt dus een Unox-muts op en een oranje shirtje aan! Supervet, maar wel eerst kijken waar ik rond die datum ben.

Vrijdagochtend moest ik vroeg op, maar ja....ik had aardig wat bakkies op. De mixjes waren 4 AUD per stuk, dus ja.....:) hehehe. Bobby, Bouke & Remi vroegen nog of ik met hen meeging in New Zealand om daar rond te trekken. Fucking vet en we gaan elkaar daar zeker tegen komen.

Landing In Auckland. Mijn hostel zit midden in het centrum, dus ik ga deze ochtend maar de beentjes strekken en de stad verkennen en de aankomende dagen trips plannen!

Alles gaat goed hier en ben benieuwd naar het landschap hier.

Take Care everybody, you hear me soon!

X

Knoes

  • 02 Maart 2012 - 21:54

    Sjaak:

    Aangezien jij kachel was de uitslag nl Engeland was 3-2. Was het mister chow soms met z'n kleine pillemoos die daar lag te slapen als een soort slapnaftreksel van THE Hangover. Wel geinig als een Koreaan helpt zegt lijkt t op delft, dan moet je je vast thuis voelen en lekker slapen ouwe!!!!

  • 02 Maart 2012 - 23:14

    Ma En Pa:

    Marcel fijn dat je veilig in Nieuw Zeeland bent, hoop dat je een goede vlucht hebt gehad? Hopen dat er in dit hostel geen Koreanen verblijven! We hopen dat je een fijne tijd in Nieuw Zeeland zal beleven. Als je eventueel Kees hebt gesproken, vermeldt het dan in je verslag. Mamma gaat hem in iedergeval bellen, dat je in Nieuw Zeeland bent. Hier is alles prima, veel liefs ook van Oma en Paul

  • 03 Maart 2012 - 00:43

    Jen:

    Mars! Goed om te lezen dat je veilig bent aangekomen! Hahhaha, die Koreaan heeft echt veel indruk op je gemaakt he :P Nogmaals (voor de 10e x ofzo) heeel veel plezier! Enn, ik zie je de 28e april! Je zorgt maar dat je er bent, wordt mooi!! Je weet dat er meer bruggen zijn om naar Brisbane te komen! :P heheh!

    Kus!

  • 03 Maart 2012 - 04:30

    Noor:

    Marcel marcel, wat een verhalen weer.

    Ik wordt een echte huishoudster op de farm, maar het is nog steeds erg leuk en gezellig. De uitspraak 'Fuck the tecnique, just kill it' is blijven hangen, en ik heb zelf een paar kalvjes tegen de grond gewerkt.

    Ohja, en ik heb te horen gekregen dat onze groep de leukste groep in tijden was! Veel plezier in Nieuwzeeland! xxx

  • 04 Maart 2012 - 13:36

    Gijs En Mo:

    Hoi Marcel, Via Miranda heb ik je ook aan mijn mail toegevoegd. Leuk om je verhalen te lezen man. Terugkomen kan je nog wel even uitstellen. Die niewe CAO van de politie is er toch nog niet en salarisverhoging zit er voorlopig niet in. Doe zuinig aan met je geld en geniet ervan!!! Groet Gijs en Mo.

  • 05 Maart 2012 - 09:06

    Dirolfo:

    Gozer... PP week je gehad en iedereen bij gesproken... vooral de foto uit broke back mountain doet het goed bij de meesten. ... haha nog veel plezier... groetjes R.I.S.B

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Marcel

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 46834

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 01 Juni 2015

Americana

08 Januari 2012 - 02 Juli 2012

The Far Side of the World

Landen bezocht: