Intermission - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu Intermission - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

Intermission

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

02 April 2012 | Nieuw Zeeland, Auckland

G'day!

Nee vandaag geen lang verslag. Geen reizende, feestende, bierdrinkende & dansende Knoes.

De 'unexpected journey' uit mijn vorige verslag gaat helaas niet door. Ik had een maand geleden een ticket geboekt naar Fiji! Maar wat bleek op het vliegveld: Er heerst daar op dit moment een typhoon. Alle vluchten waren afgelopen zaterdag gecancelled.

Dus had ik mijn vlucht naar maandag verschoven. Wat blijkt: Weer gecancelled! Balen uiteraard, want ik was zo dichtbij Fiji. Maar ja, de reis gaat verder en niet te lang bij stil blijven staan. Ik ga nu proberen om mijn vlucht naar Australie te vervroegen. Dit omdat Fiji niet meer in m'n reisschema past & omdat het weer daar de komende weken zo blijft. Daar ga ik dus niet op wachten. Het wordt dus afwachten hier in Auckland. Gelukkig is reisgenoot Herre hier ook nog, dus we gaan maar het nachtleven in....:)

Dus voor nu even een zogeheten 'Intermission'. Blijf de blog volgen voor het vervolg van m'n reis.

Cheers,

X

Knoes

P.s. Gina! Mail mij effe op marcelknoester@live.nl en pass effe je bali-nummer! Xx

  • 02 April 2012 - 05:09

    Sjaak:

    Ballen ouwe maarja nu kan je weer een hoop herrie maken met herre.

  • 02 April 2012 - 16:09

    Helen Kiewiet:

    Marcel even de groeten vanuit Vledder. Wanneer kom je weer eens pannekoeken eten??? Gr.

  • 02 April 2012 - 22:12

    Timmeh:

    Marcel!

    Supercool om te lezen dat je je familie hebt opgezocht. Heb je nog wat aan je vitamines kunnen werken ;)

    Zonde van Fiji!
    Toen ik in OZ was, kwam ik iemand tegen die daar pas wasgeweest om te duiken. Zij liet foto's zien en zag er indrukwekkend uit!
    Wel beter dat je nu niet gaat, met dit weer en deze voorspellingen. Veiliger in NZ voor je intermission (nog meer vitamines)!

    Take care my friend!

    Tim & Michelle

  • 03 April 2012 - 18:52

    Patje, Pascal Paulie:

    Ff een berichtje van de Nepveutjes en Paulie. Barca-Milan kijken onder het genot van een heerlijk biertje! We hebben er ook een voor jou koud staan vriend! Barca rules! Wanneer je terug bent, cubanitaatje! Geniet lekker verder goos! Adios!

  • 07 April 2012 - 09:01

    Wil Mooiman:

    Ha die Marcel!! ff een berichtje uit Scheveningen. Heb weer met veel plezier je verslagen gelezen, zo'n Maori ritueel is wel heel bijzonder, nu kan je reis helemeaal niet meer stuk! Oma had het verhaal van ome Kees al in geuren en kleuren verteld, ze is zo trots op je. Jammer van Fiji, maar daar wil je met het slechte weer toch niet zijn......
    Kijk weer uit naar je volgende verslag. Groetjes van de Mooimannen en een dikke kus van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Marcel

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 46815

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 01 Juni 2015

Americana

08 Januari 2012 - 02 Juli 2012

The Far Side of the World

Landen bezocht: