Come Around Sundown - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu Come Around Sundown - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

Come Around Sundown

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

11 April 2012 | Australië, Noosa Heads

G'day!

Alive, kicking and Back in Business. The intermission is over: I'm back in Australia!

Na mijn laatste blog in Auckland ben ik afgelopen maandag gaan proberen om een vlucht eerder naar Australie te boeken. In de buurt van m'n hostel zat toevallig het kantoor van China Airlines, dus ik ging maar 's effe langs. De volgende dag bleek er een vlucht naar Brisbane te gaan, maar de economy class zat vol volgens het vrouwtje van China Airlines. Dus toen probeerde ik het maar met m'n glimlach en vroeg haar of ze het toch nog kon proberen. Ze beloofde me dat ze haar best ging doen en dat ze me zo snel mogelijk zou bellen, mochten er nog veranderingen komen.

Na een avondje beerpongen en de nodige drank met Herre & Eve, kreeg ik de volgende ochtend om 09:30 uur een wake up call: Ik kon die avond nog naar Australia. Awesome! Herre ging met dezelfde vlucht, dus het werd lol trappen op de weg naar Brisbane! Tijdens de vlucht hebben we onder het genot van een heerlijk Taiwanees biertje een film gekeken.

Toen ik weer in Australia landde en 1 stap buiten zette, kreeg ik meteen de hitte over me heen. Tijd om weer bruin te worden! Wat heb ik de temperatuur hier gemist!
Na een klein midweekje in Brisbane te zijn geweest, stond mijn volgende locatie al vast: Noosa. Terug naar de Australische stranden en uiteraard weer surfen!

Het hostel waar ik in zit, ligt gewoon naast het strand en is onwijs gezellig. Veranda's, Balconies, een relaxte tuin en gezellige mensen! In de middag ben ik meteen met een paar gasten richting het strand gegaan om maar weer effe aan m'n kleurtje te werken. Het is hier lekker 31 graden, dus dat gaat wel lukken.

Tijdens het avondeten in de keuken van het hostel, hadden we al snel een groep van ongeveer 10 man. Na de nodige drank zijn we gisteravond het nachtleven van Noosa gaan verkennen. Dansen, springen, gek doen: Ook hier in Noosa ging het licht aardig laat uit.

Voor nu, lekker relaxen, terugdenken aan de fantastische road trip in New-Zealand, surfen en van de zon genieten.

Take Care & Cheers,

X

Knoes

  • 11 April 2012 - 20:13

    Veronica:

    Hey mars,
    Leuk om je verhalen te lezen.Wat een mooie fito's! De tijd gaat zo snel. Geniet lekker van de zon. Hier is de rot weer. Nog een fijne trip en geniet van elk moment.
    X Veronica

  • 11 April 2012 - 20:56

    CObus !!!:

    Je hebt het weer goed voor elkaar goos. Ga zo door, zeg maar ruim 80 dgn doorgaan. Waar hebben we 't over. Enjoy en mocht je weer in Brisbane komen, doe ze de groeten daar !!!

  • 12 April 2012 - 07:44

    Timmeh:

    Marcel!

    Back in OZ, nice!
    Zeker met het weer tref je het, hier is het om te huilen!

    Noosa is heel chil! Daar zijn ze nog een beetje blijven hangen in the '70's ;) En volgens mij kan je daar ook nog prima kanovaren als ik mij niet vergis.

    Geniet nog van het surfen, hoe hoger je in OZ komt, hoe slechter de golven worden. Profiteer er van!

    Drinkin beer, shouting .... !

    Take care my friend.

    Tim & Michelle

  • 12 April 2012 - 13:31

    Spaans:

    Hophop, mars gaat de surfplank weer op!

    Geniet ervan vriend!


  • 15 April 2012 - 07:38

    Tom:

    Hey! Ik ben dus vanaf donderdag op Fraser Island, misschien kunnen we nog meeten :) Mijn nummer is 0422959925. Ciao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Marcel

Actief sinds 05 Jan. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 46817

Voorgaande reizen:

02 Maart 2015 - 01 Juni 2015

Americana

08 Januari 2012 - 02 Juli 2012

The Far Side of the World

Landen bezocht: