Noosa Sunrise - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu Noosa Sunrise - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Marcel Knoester - WaarBenJij.nu

Noosa Sunrise

Door: Knoes

Blijf op de hoogte en volg Marcel

16 April 2012 | Australië, Noosa Heads

G'day!

Van Come Around Sundown tot Noosa Sunrise: wat was het toch afgelopen week een vette tijd.
Na de eerste dag Noosa, zat the feeling er al lekker in. Het hostel was onwijs relaxed en had chille medewerksters. Het voelde aan alsof je thuis kwam!

In het hostel zaten heel veel mensen met verschillende nationaliteiten. Canadezen, Duitsers, Fransen, Hollanders, Britten, Amerikanen noem het maar op. Samen met de chille dudes Mart, Bas, Joost, Thomas, Tom & Niek waren wij het Nederlandse trots van het hostel. We gingen dus ook bijna elke dag met een grote groep richting het strand. Surfboardje mee, powerboost halen voordat we het strand op gingen en gaan! Het main beach in Noosa is superrelaxed. Meestal gingen we achter de golfbreker liggen omdat daar de golven relaxed waren. Lekker 2 1/2 uur in het water liggen en genieten van de golven en het surfen!

In de avond kookten we meestal met een groepje in de relaxte keuken. Tijdens het avondeten maakte Ra uit Fiji zijn entree. Het bleek gewoon een soort van Mr. Chow (The Hangover) te zijn. Ra werd dus meteen gebombardeerd tot Mr. Fiji!
Ook ontmoette ik Greg & Ben. Twee Aussies die op paasvakantie waren. Wat een toffe gasten en wat konden ze feesten. Samen met de groep & Mr. Fiji gingen we een kroegentocht houden en kwamen we langs hostels, bars & clubs. De volgende ochtend kon er ook maar 1 ding door Mr. Fiji worden gezegd: 'We had a sick night bitches!'

Op woensdag- & donderdagavond waren er karaokeavonden in The Surf Club. Uiteraard werden deze ook bezocht en ook daar heb ik effe een paar songs gedaan. Mr. Fiji bleek een aardige entertainer te zijn, dus op donderdag hebben we samen een song gespeeld. Awesome! Veel bier, veel gedans & er werd veel gelachen. Ook onze Star Wars Freak Brenden a.k.a. 'Pieface', liet nog een vette performance zien van Johnny B. Good. What a Legend! Ook deden we met de mannen voor de vrouwen een act als de Backpacker Boys. Epic!

Zaterdagavond was fantastisch, maar er werd tussen het stappen door ook nog gesurft.
Na het strand zijn we eerst gaan drinken in het hostel en zijn we daarna richting een bar gegaan waar een liveband speelde. Ook daar waren wij in de meerderheid en er werd aardig geschreeuwd & gedanst (stampen op 'Little Lion Man' van Mumford & Sons!)!

Na een relaxte zondag (surf, strand, lekker eten, biertjes & een eredivisie wedstrijd) werd het weer tijd om verder te gaan.

Noosa, wat was het toch cool. Wat een week, wat een strand, wat een groep en wat een sfeer: One Big Family.

Het leven is goed.

X

Knoes

• 16 April 2012 - 10:06

Sjaak:

Werd je ook wakker met een tijger in je badkamer!! Of mis je een tand of heb je een tattoo?

• 16 April 2012 - 15:26

Yvonne Jongejan.:

Hoi Marcel. Ik heb voor het eerst jou vakantie verslagen gelezen. Nou volgens mij heb je het erg naar je zin. Wat een leuke dingen maak je allemaal mee. En de fotòs die ik zie zijn ook erg leuk. Nou blijf er maar lekker van genieten. Ik wens je nog een paar fijne vakantie maanden. Liefs van Yvonne.

• 17 April 2012 - 04:48

Jenny:

Mars,

Leuk verhaal weer :D Puur genieten daar in Noosa dus ;)! Kan niet wachten om ook die kant op te gaan! Have fun surfdude, staat je goed dat pak! :D

Spreek je!

xx Jen